petak, 21. listopada 2011.

U bijelom...

Bijela je  boja koju rado preferiram kako u domu,tako u vrtu ...a kada se spoji cvijeće, vrtne dekoracije i bijeli kolač  dobije se sljedeći post.stoga krenimo od početka...
Vrt već polako ali sigurno kreće u svoj zimski izgled,još poneka ruža u cvatu,listovi grmlja iznenade svojom bojom,ali bijela japanska anemona je trajnica koja svojom bijelinom osvježava jesenske tmurne dane na gredici,i šarmantno ju dugo ukrašava svojom ljepotom i kada joj prvi mraz takne nježene lati..
Ubrani stručak anemone divan je detalj i u domu...
Nadalje ove godine sam  odabrala i bijelu boju za vrtni dekor,uz bijele tikvice koje sam sakupila,bijela maćuhica mi se najljepše uklopila i na rustikalnom tikovom stolu u vrtu,..
u vrtni dekor  se uklopila i stara emajlirana šalica napunjena bijelim hortenzijama,sa metalnim lanternama koje su upotpunile vintage dekor u bijelim nijansama,pomalo nostalgičan,on je za  sve ljubitelje jednostavnih i romantičnih dekoracija pun pogodak...  
        

I na posljetku kao šećer na kraju fina bijela pita od kokosa na tanjuru..cjelina u bijelom je zaokružena uz ovaj kolač..a za ovu pitu mogu samo reći da je rajskog okusa,onaj kolač koji se topi u ustima,...ukus,mekoća i jednostavnost pripreme su joj posebni ,a ona isto tako im posebno mjesto na mojoj ljestvici divnih kolača u samom je vrhu...
       Potrebni sastojci za tijesto:
1 žumanjak
3 žlice šećera
50g omekšalog maslaca
260g brašna + za doradu
1 prašak za pecivo
1 dl mlijeka
FIL:
1/2 l mlijeka
3 vrhom pune žlice brašna
1 vanili šećer
200 g maslaca
200 g šećera u prahu
150 g kokosa + 50 g za posipati pitu

Od navedenih sastojaka zamijesiti tijesto,podijeliti ga na tri dijela i svaki dio razvaljati na papiru za pečenje dimenz.20 x 34 cm,svaku koru peći na 180 C oko 12 min,tj.dok lagano kora ne porumeni..
Za fil od ukupne količine mlijeka oduzeti 1 dl,i u njemu umiješati brašno da ne bude grudica,ostatak mlijeka zakuhati i umiješati razmućeno brašno i mlijeko,te kuhati dok se ne zgusne,maknuti sa vatre lagano prohladiti i u mlako dodati 150g kokosa,zatim umiješati zasebno maslac i šećer u prahu i sve povezati sa prvobitnom smjesom..svaku koricu namazati nadjevom,pitu obmazati odgore,i posipati ju kokosom..pita mora malo odstajati prije no što se načinje,ali vrlo brzo postaje toliko mekana da je zaista potpuni užitak za nepce...Dobar tek!

Broj komentara: 36:

  1. Oduševile su me slike i pravi (bijeli) šećer na kraju! Divno! Uživaj u vikendu draga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Your photos have so beautiful colours!! And so delicious....;)

    Hugs, Marge

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam cvece i vec pravim spisak za jesenju sadnju. Anemone su mi divne mada ja nikada ne stajem na jednoj boji. :). Kolac necu ni komentarisati vec samo reci da cu mozda vec za vikend praviti.:) Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oduševljena sam postom, bjelinom, cvijećem i pravim šečerom na kraju, kolačem! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vec sam primetila da volis belu boju , a kad su predmeti ovako izabrani sasvim je jasno i zasto;)

    OdgovoriIzbriši
  6. kakav slastan kraj posta.prelepo!!!1

    OdgovoriIzbriši
  7. Uzivala sam u postu i gledajuci krasne fotkice,a prekrasnim bijelim kolacem sam odusvljena tako je kremast volim ovakve kolace :) Zelim ti ljep vikend Nely :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam najljepše drago mi je da vam se sviđa,kolač je istinski fantastičan,jednostavan i raj za sve kokosoljupce...veliki vam pozdrav i ugodan vikend...tnx dear Marge..big kiss!

    OdgovoriIzbriši
  9. Taman da ću napisati kako bijela nije moja boja, kad sam došla do pite i malo ću se prepraviti pa ću napisati da je bijela pita definitivno moja boja :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post u belom i nezne, smirujuce fotkice... bas lep zavrsetak jedne ispunjene sedmice, prijatan vikend i vama, dear!;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam puno,ova pita je nešto što se jednostavno pojede u mahu,kod nas je definitivno omiljena..ugodan vikend i uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  12. Njezno, romanticno, profinjeno kao uvijek kod nase Nelyc.. od kolacica, do tikvica i cvijtka anemona.. hmm kad bih mogla sve bi ponjela sa sobom .. njezni pozdrav ti leti!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno ti je sve nelyce, od vrta do kolača, a posebno me je oduševila japanska anemona koju nisam poznavala.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kada bih mogla sve ovo zapakovati i poslati bilo bi divno..hvala i vama pozdrav leti..Dajana hvala ti,drago mi je da su ti se svidjele anemone,one su pravi jesenski ukras:)

    OdgovoriIzbriši
  15. bela je tako elegantan izbor,svakako nisi pogresila u odabiru:))one japanske anemone izgledaju nestvarno u ovo doba godine,bar za nas kontinentalce gde je sivo i oblacno a u vrtovima ima jos samo hrizantema:))

    OdgovoriIzbriši
  16. ....mila moja,opusteno,njezno,ocaravajuce a pri tom i bijelo,cvijetak je prekrasan a kolac ima izazovan izgled,bas mi u kuci traze da pravim nesto kremasto,bijele tikvice volim vise od ostalih...ma prekrasno,a sve je nekako uklopljeno sto me i ne iznenadjuje,samo ti to mozes tako da odradis,lijep vikend draga moja....ljubim....

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasna je ova bjelina, bilo u cvijeću, bilo u ukrasnim predmetima i na kraju, posebno očaravajuća u slastici.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Jelena hvala ti bijela je boja koju stvarno volim,a ove japanske anemone su divne,i roza su krasne ali eto ja ima samo bijele....dunja hvala ti draga,znaš da ja to sve nekako uskladim,kolač je prava mamilica,ako budeš pravila mislim da ćeš se oduševiti....hvala najljepše Sandra,veliki pozdrav vam leti svima:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivno si sve ukomponirala. Bijela pita je favorit jer zaista izgleda pahuljasto i sniježno,lepršavo i božanstveno.

    OdgovoriIzbriši
  20. prekrasno, od ambijentalnih detalja do recepta! obožavam kokos kolače, jako interesantna ti je ova bijela pita s kokosom! Sviđa mi se kako uklapaš boje iz ambijenta sa kolačima

    OdgovoriIzbriši
  21. Svaka rijec je suvisna..uzivam !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. I like autumn at your home!:) And the cake looks so delicious!:) many hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  23. Uistinu uživam u tvojim postovima, a ovaj mi je baš nekako poseban, lijep, nježan, ...., uživala sam i danas. Za kraj si nas počastila divnim bijelim kolačićem, odličan je i jako lijepo se ovdje uklopio.

    OdgovoriIzbriši
  24. bela nije boja koju povezujem sa jeseni, ali mi bas prija ovde kod tebe..anemona kazes, moram da nabavim!?

    OdgovoriIzbriši
  25. Uvijek kad svratim kod tebe na blog oraspoložim se. .predivne slike, postovi,kombinacije. .dekoracije su savršene, a recept za kolač ću odmah proslijedit mami. .

    OdgovoriIzbriši
  26. Hvala vam najljepše drago mi je da vam se svidjelo i da ste uživali,iako bilo bi još ugodnije da vas mogu ponuditi kolačima zapravo...najljepši pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Bijelo djeluje sofisticirano i jednostavno, otmjeno i nenapadno. Upravo je zbog toga volim! Divan vrt, divan stan, divan kolač!

    OdgovoriIzbriši
  28. obožavam kokos i kolače od istog baš sam dugo u potrazi za zanimljivim receptom, možda je to baš ovaj!!!i da obožavam bijelu boju

    OdgovoriIzbriši
  29. Divna bijela čarolija..
    a vjerujem i slasna;)
    PUSA VELIKA

    OdgovoriIzbriši
  30. Svaki put kad posjetim tvoj blog imam osjećaj da sam zalutala u neku bajku koja obiluje čistoćom, ljepotom i nježnošću.Slike su prekrasne, uživala sam u svakoj. Kolač izgleda predivno i ukusno, velika hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  31. Nely, gde si nabavila japanske anemone? Divne su! One su medju mojim omiljenim cvecem, ali nigde ih nema za kupiti. Mi smo ove godine kupile gomolje prolecnih, ali japanske su jos lepse...
    Divne fotke! :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala vam puno LadyA,Meda..drago mi je zaista da uživate kod mene...Miki japanske anemone sam dobila od kolegice jedan korjenčić i sada se polako šire,a evo imala sam sreću od druge drage kolegice danas dobiti u roza boji,baš me razveselilo,znam da su dosta rijetke za nabaviti,sad kada bih ti nekako mogla na proljeće poslati korjenčić,to bi bilo super:)

    OdgovoriIzbriši
  33. Ich liebe Anemonen!!! Und dazu in diesem wunderschönen Weiß der Kuchen der bestimmt soooo lecker war!!
    Sag mal, woher kannst du so gut Deutsch??? Oder übersetzt Du es ??
    Liebsten Gruß und eine schöne Woche
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  34. Danke Liebe Sandra..ich lernen Deutch in die Schule,aber mein Deutch Grammatik ist nicht so gut...hahaha..LG und shone Woche:)

    OdgovoriIzbriši
  35. divan blog i sve pohvale mojoj blog prijateljici .Rado cu te preporuciti mojim citateljkama .
    Veliki pozdrav iz Svedske Dragana

    www.draganasgarden.blogg.se

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...