utorak, 21. lipnja 2011.

ljeto...

Ljeto se polako ali sigurno uvuklo i u moj vrt....vrući sparni dani pokrenuli su suncokrete na šepurenje,a oni i lavande dozivaju leptire ,i pčelice na nježnu gozbu...hortenzije su ukras vrta,rasutim grudama cvijetova pokazuju svoju suptilnu ljepotu,čekajući koji pljusak kiše da ih osvježi da bi mogle što duže opstati u svoj svojoj ljepoti...i to je želja cijelog vrta,red sunca red kiše,,,a nakon kiše desila se čarobna pojava na nebu,prelijevanje boja i svjetla,nešto posebno,trajalo je kratko i drago mi je da sam taj detalj zustavila slikama..uživajte u toplim danima...

23 komentara:

  1. Tvoj vrt me uvek ostavlja bez daha i malo je reći da je predivan. Hortenzija je prelepa, to je cvet na koji sam izuzetno slaba :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan kutak, draga Nely, vidi se da sa jako puno ljubavi uređuješ svaki njegov dio... hortenziju moram svakako nabaviti, planiram je staviti u jedan sjenoviti kutak, baš me zanima kako će se ponašati u sjeni...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uzivanje:)Ja cu samo zamisljati jer kod mene danas pocela zima..ali i to ima svojih cari.Ja ustvari volim svako godisnje doba..kao cetiri razlicite osobe..svaka ima svoje drazi;)Divna ti je basta:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan vrti,cvijece sve je prekrasno ,hortenzije su ti predivne ,mi nazalost jos nemozemo uzivati u toplim danima ali nadam se da ce uskoro i kod nas doci ljeto:) Uzivala sam citajuci tvoj post,veliki pozdrav Nely

    OdgovoriIzbriši
  5. Imas divno parce raja uz svoju kucicu... Predivne su ti hortenzije, ja ih obozavam, a suncokret je bas veliki mangup... Evo i ja sam danas u mislima okrenuta letu... Niko kao priroda ne ume da stvara boje i oblike, divne prve fotke... Pozdrav, draga moja

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam najljepše svima...Lenka i ja sam slaba na hortenzije,one su mi posebne..tnx Medena...Eda hortenzije ti preporučam iz razloga što su one stvarno ne zahtjevne ako su na pravom mjestu tj.u hladu u vrtu,nadam se da će i od tebe biti divne... Džoli ma krasno je i to zimsko razdoblje,stvarno svako doba ima svoju čar...Selma nadam se da će i kod vas uskoro stići topli lijepi dani,bit će užitka na pretek...sve vas najljepše pozdravljam:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti draga moja Nale..drago mi je da uživaš i da si u mislima već u ljetnom okruženju..zaista priroda čini čuda...veliki ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nebo je bilo doista prekrasno.
    I moje hortenzije otvaraju cvjetove. Imaš li crvenu hortenziju? Zapiknula sam ti nekoliko reznica; sad je vrijeme da se razmnože.

    OdgovoriIzbriši
  9. E ovo je stvarno lepota i znaj da tvoje leto lepse mirise i uzdahe siri iz dubine duse...srecan vam pocetak leta i samo da znas Nely da kada vidim tvoje hortenzije tako bih rado uzela jednu veeeeliku zardinjeru i zasadila po koju reznicu i moja terasa bi bila tad stvarno za uzivanje,ali ne znam koliko ona moze uspeti na terasi?

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo,...čarobno,...hortenzije i lavanda,..my favourites!:) Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lijepo, romantično, nježno...divno!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasan vrt, slike su božanstvene!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kalipso imam 2 crvene hortenzije,vidi se malo u pozadini jedne slike..stvarno ti hvala puno...tajanstvena mislim da bi to bio divan detalj na balkonu hortenzija u žardinjeri,divno napreduju tako pogotovo uz obilno zaljevanje,nekada sam imala samo terasu i bile su divne...veliki pozdrav...Hvala i vama draga Annie,Zondra,Suzana..znam da ste i vi romantičarke..velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  14. Fotografije su preeeeedivne...vrt također, ma imam samo riječi hvale za tebe i tvoj blog. Baš volim tvoje postove!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala ti Andrea i ja volim što si tu..uživaj,veliki ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. nebo na zadnjoj slici izgleda kao da se neki kineski slikar poigrao bojama na svilenoj marami...rado bih je nosila oko vrata..

    OdgovoriIzbriši
  17. ne znam kako tvoj vrt izgleda u jesen i zimu ali u prolece i leto je fantastican!!A hortenzije su ti prekrasne i ja ih jako volim u svim varijetetima!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala lusitania....prvo na što sam pomislila kada sam ugledala ovakvo nebo je bilo upravo to svilena marama ručno bojana,,nevjerovatno..veliki pozdrav:))...Jelena lijepo je vjeruj u svako godinšnje doba..ali vrijeme hortenzija mi je ipak posebno:)pusa!

    OdgovoriIzbriši
  19. Daaaa.to je ljeto kakvo baš mora i biti,toplo i puno boja i mirisa!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala na ovim lepim fotkama, nebo izgleda kao da ga je kakav umetnik naslikao na platnu, a tvoj cvetni kutak je sada u punom sjaju...uzivajte negde u hladu, uz limunadu i fine kolacice!;))

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala ti draga mignonne..zaista se hvatam hlada i u pravu si uživam u kolačićima i osvježavajućim napitcima...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  22. Koji gust navratiti kod tebe i udahnuti dasak tvoje lijepote.. hvala Nelyc.. njezni pozdrav od nas dvije ...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...