petak, 6. svibnja 2011.

Moji mali kućni vintage detalji...

Svoj dom pokušavam uvijek nadopuniti sa ponekim starinskim detaljem,to mi daje posebnu toplinu doma,onaj poseban originalan štih.Zdjela iz nekog starog servisa za ručavanje postaje upotrebljiva zdjela za biljke,stari pladanj na stalku divan je novi -stari detalj,stari kalj sa cvijećem na prozoru.. sve su to mali djelići..Nešto čime sam jako ponosna su svakako komadi originalnog namještaja koji izrađujemo suprug i ja,uglavnom su to police od punog drveta..nastaju spontano mojim nacrtom i njegovom izvedbom,od starih komada dasaka nekome odbačenih,a nama odlično recikliranih..Sve to nisu skupocjenosti,ali meni su osobno vrijedniji i draži ti predmeti baš po svom sentimentalnom statusu,jer ih čuvam i uklapam u kućni ambijent sa velikom pažnjom i ljubavlju.... 

21 komentar:

  1. Predivno je ovo što sam vidjela..jako mi se sviđa. Ma mala imaš stila!!!! Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. predivni detalji,zelim ih u svom domu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo si me natjerala da se zaljubim u tvoj vrt... a sad sam na dobrom putu da se zaljubim i u tvoj dom... mislim da ovakav sklad kakav nam iz posta u post pokazuješ mogu postići samo ljudi koji su zbilja srodne duše kao ti i tvoj suprug:)) Fenomenalno se nadopunjavate, a rezultati su više nego očaravajući...
    Pre-kra-sno...
    Kao u naslovu tvoga bloga: nježno, cvjetno, romantično, bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo i romantično:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Profinjeno i njezno .. pozdrav draga Nely:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno je,sve to jako volim.Living Style koji odise toplinom!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam svima..zaista mi je drago da vam se sviđa ovaj naš skromni vintage...veliki vam pozdrav svima..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. prelijepo! uvijek se rastopim kad gledam tvoje vintage foitke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh,da...to je to...prekrasno i skroz ono što volim.Da ste mi bliže(sreća za Vas)utušila bih Vas i vjerojatno bila jedna od onih za koje se kaže "evo je opet"!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti Tamara..Tatjana da barem jesmo bliže ja bih bila najsretnija,to bi bilo pravo kreativno druženje s tobom prepunom prekrasnih ideja...pusa cure!

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Nelyce fantasticno ti sve izgleda,predivne slike,tvoj dom je preljep a ona polica sa trece slike je moja zelja :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  12. lipa moja nelyce... Nina i ja smo svratile i ovo nam je tako lipo....romantično....toplo....ma predivno....zaljubile smo se u tvoj dom :) :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Nely ovo je prekrasno!
    Kao što sam već rekla rado bih navratila u tvoje malo carstvo i popila kavicu s tobom:)
    Pusa i sretan ti Majčin dan.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako lijepo,...divan je osjećaj kad imaš još nekoga pored sebe koji dijeli tu strast kad nešto sam stvaraš! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam najljepše svima na divnim komentarima,zahvaljujem vam se iz sveg srca:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasni detalji, volim navratiti k tebi!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelepo je sve!Uzivam gledajuci tvoje slike!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam najljepše...drago mi je da uživate:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Lijepo, romanticno... njezno sa puno ukusa i sklada totalno à la Nely, bravo! njezni kiss ti leti:))

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala najljepše draga Anna..veliki kiss i vama leti!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ajme Nelyce, skroz sam se razniježila dok sam gledala fotke!! Obožavam tako uređene kućice (u skandinavskom?? stilu)!! Predivna mi je ova prva fotka i onaj starinski pitar na njoj :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...