srijeda, 23. veljače 2011.

Zima,zima zube ima...

Ipak zima nestala nije,vratila se sa snjegom,hladnim jutrima,i zubatim danjskim suncem..brrrr želim proljeće!

Broj komentara: 6:

  1. Možemo se mijenjati.. Ti meni malo snijega, ja tebi puuno sunca :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Marina joj rado bih se mjenjala može odmah...veliki ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nesto sam zeznula pisuci komentar .
    I kod nas je snjeg i uzasno je hladno i ja bih se mijenjala za sunce.Nemogu docekati kad ce nam proljece pa da nam cvijece pocne cvijetati i priroda se pocne buditi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj u pravu si Selma,i ja jedva čekam proljeće,sa svim onim popratnim divotama iz prirode,ja sam majsko dijete,i proljeće je baš moj izbor,da se mene pita ja bih da je proljeće stalno....pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja zeljno ocekujem tople proljetne zrake sunca.. lijepa je zima ali i duga mi se cini..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...