ponedjeljak, 21. veljače 2011.

Kutak doma...

Otkako smo kupili ovu našu kućicu,koju manje više uspješno restauriramo nekoliko godina po svom ukusu,nikako se nemogu odlučiti koji mi je najdraži kutak doma.Kuća nije velika i prostor u njoj koncipiran je na način da je prije svega funkcionalan,sa otvorenim dijelom kuhinje vezanim uz tzv.dio dnevnog boravka.Meni kao velikom ljubitelju svijetla,i otvorenog pogleda ipak je najdraži kutak sobe uokviren velikim staklima sa pogledom na vrt.Ovdje mi je najugodnije jer u svako godišnje doba mogu pratiti promjene u vrtu,i to je tako zadivljujuće i opuštajuće,kada vas u zimi umiruju bjelina snjega i pahulje koje lepršaju sa svih strana,ili proljeće kada vam je svaki dan pogled uperen u nešto novo što se pojavi,zeleni pup,cvjetak,ljeto kada tople

sunčeve zrake kupaju cijelu prostoriju,ili jesen kada pratite kako iz dana u dan priroda odumire i ustupa mjesto zimi...
Pogled kroz prozor kroz sva godišnja doba

Broj komentara: 13:

  1. krasan kutak draga! ja bih kod tebe stvarno uzivala, uređeno je baš po mojoj mjeri :) zavidim ti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga,bilo bi mi drago da nas posjetiš,i nadam se da bi ti stvarno bilo ugodno..lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dok sam gledala ove prekrasne slike i uzivala citajuci tekst pomislila sam kao i Tamara :D kako ti zavidim. Neznam sta mi se vise svidja tvoj najdrzi kutak ili tvoj vrt.Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti Selma,drago mi je da uživaš i da ti se sviđa ovaj moj mali skromni kutak doma,a i pogled na vrt iz njega i meni je stvarno nešto najbolje...pozdrav ti veliki leti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj prvi komentar bio je "zavidim", i onda vidim da nisam jedina :)
    Prekrasno izgleda, voljela bih i ja jednom biti u mogućnosti da si priuštim ovakav maleni raj..

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa tko ne bi zavidio na ovom vrtu....u tu grupu i ja spadam))))D
    Ali znam da za tako nešto treba i puno rada,volje,ali i ljubavi.....i ne odustajanja...)))A kutak u kući.....ma bez teksta sam....sve,ama sve mi je lijepo kod tebe...)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Imaš nagradu na mom blogu..zavrijedila si je!!!)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. nelyce, imaš i kod mene nagradicu! :) definitivno zasluženo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam Marina i Ivonice na vašim lijepim komentarima,drago mi je da vam se moj kutak svidjeo...Ivonice i Tamara zahvaljujem se od srca na nagradicama,još sam uvijek nova u svem tome pa mi treba vremena i sa nagradicama da se snalazim:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod tebe kao u maloj raju sve skladno i lijepo uredeno i vjerujem uz puno truda i volje.. pozdrav draga Nely:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uživala sam u tekstu, uživala sam u slikama, Nelyce moja zaista ti je prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam najljpše,drago mi je da vam se ovaj moj mali kutak sviđa...veliki pozz:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...